Veelgestelde vragen

Mijn bestelling


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We snappen dat je niet kan wachten, daarom zorgen we ervoor dat als je voor 16:00 besteld je bestelling in binnen 2 werkdagen bezorgd wordt.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt geleverd door de aardige mensen van DHL. In de track & trace code die je van ons krijgt kun je zien wanneer je de bestelling kunt verwachten.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling boven de €30,- verzenden we helemaal gratis. Als je voor minder dan €30,- bestelt, rekenen we €4,99 verzendkosten.

Betaling


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op het moment kan je alleen betalen met iDEAL. Het betaalproces zal worden afgehandeld door Mollie.

Retourneren


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, als je binnen 14 dagen na aankoop contact met ons opneemt kan je de bestelling retourneren. Koffie kan alleen onaangebroken retour, de rest van ons assortiment mag je gerust openmaken om het goed te bekijken voor je het retourneert.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Stuur even een mailtje naar [email protected] en vermeld in het onderwerp van de mail het bestelnummer van de betreffende bestelling.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als we je retouraanvraag hebben ontvangen storten we binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op het rekeningnummer dat je gebruikt hebt tijdens het plaatsen van de bestelling. De betaling wordt echter pas uitgevoerd als we je retourzending hebben ontvangen.

Klachten


Hoe kan ik een klacht indienen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

0