Veelgestelde vragen
Kies je voor DHL en bestel je voor 17:00, dan wordt je bestelling dezelfde werkdag (ma-vrij) verzonden.
Kies je voor GLS en bestel je voor 12:00, dan wordt je bestelling dezelfde werkdag (ma-vrij) verzonden.
Bestel je later dan de aangegeven tijden zal je bestelling de volgende werkdag verzonden worden. Mits er geen vertraging is bij de pakketdienst heb je jouw bestelling de volgende dag in huis. Leveringen naar België duren doorgaands een dag langer.
Wij werken samen met DHL en GLS.
In de track & trace code die je van ons krijgt kun je zien wanneer je de bestelling kunt verwachten en kun je eventueel de gewenste leverdatum aanpassen.
Bij een bestelling boven de €35,- verzenden we helemaal gratis. Als je voor minder dan €35,- bestelt, rekenen we €4,99 verzendkosten voor zendingen binnen Nederland. Voor bestellingen onder €35,- naar Belgie brengen we €6,99 in rekenening.
Je kunt bij ons op meerdere manieren betalen:
- Via iDEAL, het betaalproces zal worden afgehandeld door Mollie.
- Via Bancontact, speciaal voor België
- Via Klarna Betaal Later
- Met Creditcard
- Op rekening, speciaal voor onze zakelijke klanten
Ja, als je binnen 14 dagen na aankoop contact met ons opneemt kan je de bestelling retourneren. Koffie kan alleen onaangebroken retour, de rest van ons assortiment mag je gerust openmaken om het goed te bekijken voor je het retourneert.
Stuur even een mailtje naar: [email protected] en vermeld in het onderwerp van de mail het bestelnummer van de betreffende bestelling.
Als we je retouraanvraag hebben ontvangen storten we binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op het rekeningnummer dat je gebruikt hebt tijdens het plaatsen van de bestelling. De betaling wordt echter pas uitgevoerd als we je retourzending hebben ontvangen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.